مجری نمای کرتین وال

مجری یک پروژه ساختمانی مسئول برنامه ریزی، سازماندهی و هدایت کلیه بخش های عملیاتی است. مجری می‌تواند مسئولیت یک بخش یا همه بخش‌های یک پروژه ساختمانی خاص را بر عهده داشته باشد. برای مثال، مجری می‌تواند در قالب پیمانکار برحسب تخصصی که دارد، مسئول ساخت اسکلت سازه باشد و یا صفر تا صد سیستم لوله کشی را بر عهده بگیرد.

اما در مورد برخی نماهای خاص مانند کرتین وال که نیاز به دانش و تخصصی بالا در حوزه طراحی و اجرا دارد، تنها تیمی حرفه ای در قالب «مجری نمای کرتین وال» می‌تواند این اطمینان را حاصل نماید که مراحل ساخت و نصب کاملا استاندارد و صحیح اجرا می شوند. در این بررسی به طور کامل در مورد عملکرد و ویژگی‌های مجری نمای کرتین وال صحبت می‌کنیم.

برای آشنایی و مطالعه جزئیات بیشتر این نمای ساختمانی میتوانید به مقاله نمای کرتین وال مراجعه کنید.

مجری نمای کرتین وال کیست؟

مجری نمای کرتین وال شرکتی است که در قالب قرارداد پیمانکاری مسئولیت اجرای نما را بر عهده می‌گیرد. مجری متناسب با نحوه طراحی و نقشه‌های مهندسی، توانایی و قدرت اجرای نما را دارد و می‌بایست مراحل ساخت را به خوبی مدیریت کند. در این میان، داشتن یک برنامه زمانی مدون که شامل شروع و پایان پروژه باشد و بودجه تعیین شده کارفرما را شامل شود، از اهمیت بالایی برای مجری برخوردار است.

مجری بهتر است مراحل اجرای نمای کرتین وال را براساس نیازهای اولیه پروژه از جمله مشخصات ساختمان (نوع کاربری، تعداد طبقات، متراژ و غیره)، شرایط آب و هوایی، بودجه و سایر موارد بررسی کند. سپس نسبت به ارزیابی‌های خود، اقدام به تهیه جدول زمان‌بندی کند. ناگفته نماند، پروژه‌ای که مجری مسئولیت اجرایی آن را بر عهده دارد، ممکن است مسکونی، تجاری یا اداری باشد.

برای مشاهده پروژه های خاص نمای کرتین وال انجام شده توسط ایستاوین می توانید به صفحه راهکارهای خلاقانه مراجعه نمایید.

ویژگی‌ها و مهارت‌های مجری نمای کرتین وال

مجری نمای کرتین وال دارای یکسری مهارت‌ها و تخصص‌های لازم در حیطه کاری خود است. این مهارت‌ها می‌توانند شامل موارد زیر باشند:

– آماده سازی و ارائه برنامه مدون در راستای عملیات اجرایی پروژه

– توانایی انتخاب و بررسی کیفیت ساخت قطعات کرتین وال

– توانایی در محاسبه بارهای ثقلی و نیروهای وارده به نما

– داشتن تسلط کافی در امور اجرایی و نکات فنی

– داشتن تخصص در زمینه طراحی نما مطابق با اقلیم منطقه

– تسلط به اصول زیباشناسی نما براساس نوع کاربری

– مدیریت اکیپ اجرایی در هر مرحله از امور عملیاتی پروژه

– داشتن تعهد و مسئولیت نسبت به کیفیت اجرای نما

– به اتمام رساندن پروژه طبق جدول زمانی بندی

– داشتن ارتباط دوستانه و تعامل سازنده با کارفرما

مراحل کار مجری نمای کرتین وال

مجری نمای کرتین وال معمولاً صفر تا صد کار از مرحله تولید گرفته تا نصب را انجام می‌دهد. این مراحل به تفصیل در زیر بیان شده‌اند:

1- طراحی نمای کرتین وال

برای اجرای بی‌عیب و نقص نمای پروژه به طراحی حرفه‌ای نیاز دارید. قطعات تشکیل دهنده باید مطابق با نیازهای پروژه شما طراحی شوند. بدین صورت که ابتدا مشخصات پروژه شما مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرند، سپس تیم طراحان مراحل طراحی ساختار نمای کرتین وال را براساس اطلاعات به دست آمده به انجام می‌رسانند. این نما می‌بایست طوری طراحی شود که بار مرده خود را به خوبی تحمل کند و در برابر اثرات محیطی و بارهای جانبی نیز مقاومت بالایی داشته باشد.

2- تولید نمای کرتین وال

بسیاری از شرکت‌های فعال در اجرای نمای کرتین وال از ماشین آلات پیشرفته و واحدهای صنعتی جهت تولید قطعات نمای کرتین وال طبق استانداردهای رایج بهره می‌برند. مرحله تولید بعد از طراحی خواهد بود. به این صورت که نتایج مرحله طراحی و سنجش نیازهای پروژه به مرحله تولید وارد می‌شوند. در این مرحله قطعات تشکیل دهنده پروژه در نهایت دقت و مواد اولیه مرغوب توسط تجهیزات پیشرفته تولید می‌شوند.

3- نصب نمای کرتین وال

مرحله نصب و اجرای نمای کرتین وال بسیار مهم است. بدین دلیل که نصب حرفه‌ای باعث می‌شود تا نما در طول سال‌های متمادی پایدار بماند و به صورت کاملاً آب بند، هوابند، عایق صوت، عایق حرارت و گرد و غبار عمل کند. مجری نمای کرتین وال با در دست داشتن اکیپ اجرایی متخصص و مسئولیت پذیر می‌تواند به پروژه‌های ساختمانی جهت ارائه بهترین خدمات اجرایی کمک کند. شما با عقد قرارداد با یک شرکت معتبر می‌توانید در هزینه‌های خود جهت تعمیر و نگهداری و مصرف انرژی صرفه جویی کنید.

چرا ایستاوین بهترین مجری نمای کرتین وال است؟

کرتین وال نوعی پوشش بیرونی ساختمان است که برخلاف نماهای سنتی می‌تواند به صورت خود ایستا عمل کرده و تنها بار مرده خود را تحمل کند. اگر این نما به صورت اصولی اجرا شود، ساختمان می‌تواند در برابر عوامل جوی و بارهای جانبی (باد و زلزله) مقاومت بالایی از خود نشان دهد. اجرای اصولی این نمای شیشه‌ا‌ی برای شما بازگشت سرمایه خوبی به همراه خواهد داشت زیرا می‌توانید برای سال‌های متمادی از عملکرد و پایداری نمای خود اطمینان حاصل کنید.

طراحی، تولید و اجرای نمای کرتین وال کاری بسیار تخصصی است که می‌بایست به شکلی مهندسی انجام شود. هر  یک از انواع سیستم‌های نمای کرتین وال اعم از سیستم استیک (فریم لس و فیس کپ) و یونیتایز نیازهای طراحی و اجرایی خاص خود را دارند. انتخاب بهترین سیستم باید بسته به نوع پروژه، شرایط آب و هوایی و غیره مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند. در این مرحله است که شرکت ایستاوین وارد عمل می‌شود تا با برخورداری از دانش گسترده متخصصان خود، بهترین خدمات در بخش نمای کرتین وال را در اختیارتان قرار دهد.

ایستاوین مجری نمای کرتین وال کدام پروژه‌ها است؟

ایستاوین با 15 سال سابقه و تجربه اجرای بیش از 3 هزار پروژه ساختمانی مختلف، توانسته به دلیل خدمات منحصر به فردش حداکثر رضایت را برای مشتریان خود فراهم کند. به خاطر برخورداری از نیروهای مجرب، تجهیزات پیشرفته و اهداف آینده نگرانه، این شرکت در هر سه بخش طراحی، تولید و نصب کرتین وال خدمات باکیفیتی ارائه می‌دهد.

همه پروژه‌های ساختمانی اعم از اداری و تجاری می‌توانند از خدمات طراحی، تولید و اجرای نمای کرتین وال توسط ایستاوین بهره‌مند شوند. ایستاوین می‌تواند خدمات خود را به هر یک از پروژه‌های زیر ارائه دهد:

– ساختمانی‌های بلند مرتبه و برج‌ها

– ساختمان‌های دولتی و اداری

– مراکز خرید و امور تجاری

– مراکز اقامتی مانند هتل‌ها

– مراکز آموزشی و دانشگاهی

– مراکز درمانی و بیمارستانی

– مراکز تفریحی و نمایشگاهی

نمونه ای از پروژه کرتین وال، انجام شده توسط ایستاوین

پروژه خود را با ایستاوین بسپارید!

ایستاوین به عنوان مجری نمای کرتین وال در طراحی، تولید و اجرا این نمای مدرن تخصص ویژه دارد. این شرکت بهترین خدمات نصب و اجرای تخصصی نمای کرتین وال را به انواع پروژه‌های مختلف ساختمانی ارائه می‌دهد. کلیه خدمات ایستاوین در راستای کیفیت، استانداردها و پشتیبانی موثر در اختیار کارفرمایان قرار می‌گیرند.

شما با سپردن پروژه خود به ایستاوین می‌توانید سرمایه گذاری هوشمندانه‌ای در نمای ساختمان خود داشته باشید. نمای کرتین وال را می‌توانید به صورت سفارشی و متناسب با پروژه خود درخواست دهید. ایستاوین با بررسی نیازهای پروژه شما می‌تواند راه حل‌های تخصصی ارائه دهد و مراحل صفر تا صد نمای کرتین وال را برای شما به اجرا برساند.

ماموریت اصلی ایستاوین به عنوان مجری نمای کرتین وال، بهبود و توسعه زندگی شهرنشینی و رفع نیازهای کارفرمایان عزیز است. این شرکت تا به امروز موفق به دریافت انواع گواهینامه‌های داخلی و خارجی شده است. شما با دریافت مشاوره تخصصی و مهندسی می‌توانید برحسب نیازهای پروژه خود از خدمات ایستاوین بهره‌مند شوید. برای اطلاع از راه های ارتباط با ایستاوین میتوانید اینجا کلیک کنید.

Leave a Reply